Thursday, 16 June 2016

Модуль 9. Рефлексія.


           Під час виконання Модуль 9   'Диференціація навчання різних учнів':


  • продумали стратегії для підтримки учнів щодо управління траєкторією власного навчання та здійснення диференційованого навчання;
  • створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні;
  • створили навчальні матеріали для сприяння успіху учнів;
  • переглянули та внесли зміни до Плану вивчення теми з огляду врахування завдань диференціації навчання та особливостей учнів з різними навчальними стилями;
  • оцінили себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу;
  • описали у блозі рефлексій свої думки та враження щодо навчання за модулем.




        Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:


  • Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  • Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
  • Учні мають бути активними у власному навчанні;
  • Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
                 • зміст;
                          • процес;
                                 • результати;
                                           • навчальне середовище.

  • Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.





No comments:

Post a Comment