Thursday, 9 June 2016

Модуль 4. Рефлексія.


        Під час виконання Модуля 4  
       'Формуюче оцінювання у проектному навчанні':

  • обговорили  основні запитання та приклади завдань на дослідження учнів;
  • ознайомилися з різними видами оцінювання навчальних потреб учнів;
  • ознайомилися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів;
  • створили план оцінювання учнів;
  • створили документ для оцінювання навчальних потреб учнів;
  • створили організаційну діаграму  для оцінювання навчальних потреб учнів;
  • розробила презентацію про основні ідеї вивчення теми;
  • внесла зміни до Плану вивчення теми;
  • описала у блозі рефлексій особисті думки та враження щодо навчання за модулем.


У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила  навчальні цілі та важливі  поняття  обраної теми, від яких сформулювала основні запитання, що формують зміст мого власного навчального проекту 'Культура у Посилці'.




No comments:

Post a Comment